astoryaboutalicia

Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Regn regn regn & regn #regn

Av Alicia Stener - 31 juli 2013 09:59

Hej på dig!

Nyss vaknat och det regnar för fullt här... less men det är endå skönt på ett sätt vet inte varför men just nu dricker jag coca cola och äter en riskaka mums #riskaka med #cocacola :D igentligen ska jag vara med en kompis idag men jag vet inte hur det blir nu när det regnar för jag är en ute människa så jag vill helst vara ute... men det går ju då inte, igår grillade vi det var sjukt gott #grillade #kött åh gud så gott det var men jag åt inte ens upp för jag blev sjukt mätt.     Haha vi hittade en korv i vattnet men tur att jag inte badade :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Stener - 1 augusti 2013 10:21

Kommer inte ha kvar den här bloggen, kommer använa den bloggen på nattstad så nu får ni då kolla där istället! (: www.nattstad.se/aliciastener <---- Hejdå bloggplatsen och hej nattstad!    ...

Av Alicia Stener - 31 juli 2013 11:23

tänkte bara säga att jag skaffat en ny blogg men jag kommer endå uppdatera här men jag kommer uppdatera mera på nattstad så checka ---> www.nattstad.se/aliciastener men bloggen på nattstad kommer vara min orignala blogg :) ...

Av Alicia Stener - 31 juli 2013 10:08

  OMG, kolla det där håret och hela hon det där skulle man lätt ha på sig! ...

Av Alicia Stener - 30 juli 2013 10:38

Godmorgon! Just nu ligger jag i sängen och myser med Bamse (min katt you know) idag ska vi kanske till min kusin eller så ska vi mysa och se film om det regnar och nu hoppas jag att det ska regna :D haha ...

Av Alicia Stener - 29 juli 2013 23:09

Hej... Sorry om jag inte uppdaterat något igår men jag åkte till råneå med Emma och vi sov där men nu är jag hemma skönt, och jag skriver genom mobilen och jag ser på James Bond också (: Emma åkte också cross och vi cyklade och hoppade stuttsmatta, s...

Skapa flashcards